Välkomstträff för nya sjuksköterskestudenter 15 januari
Nyantagna sjuksköterskestudenter hälsas välkomna inför terminsstart måndag 15 januari klockan 13.15 - 14.15 (ca) i sal B11 (bottenvåningen i huvudbyggnaden).
Rektorsrådet Jenny Helin inleder och representanter från studieadministrationen, studie- och karriärvägledningen, studenthälsan, IT/helpdesk, samordnare för riktat pedagogiskt stöd, utlandsstudier, språkverkstaden och biblioteket finns på plats och berättar vilka de är och hur de kan hjälpa till på bästa sätt. Dessutom närvarar ämnesföreningen Gotlands sjuksköterskestudenter (GOS) under Gotlands studentkår Rindi. Vi bjuder på fika!