Konsumentmarknadsföring, masterkurs
7,5 hp
Litteraturlista, Avancerad nivå, 2FE815
Det finns en senare version av litteraturlistan.
Huvudgrupp 1
- ArticlesObligatorisk
- Hawkins, Del I.; Mothersbaugh, David L., Consumer behavior: building marketing strategy, 12. ed., internat. ed., New York, NY, McGraw-Hill Irwin, c2013 (Alternativ läsning till Consumer behaviour &
Marketing Strategy som är utgången från förlag. Äldre och nyare utgåvor fungerar också.) - Peter, J. Paul; Olsen, Jerry C., Consumer behaviour & marketing strategy, Paperback, 8th ed., London, McGraw-Hill, 2007 (Utgången från förlag. Rekommenderat alternativ är Consumer Behaviour: Building Marketing Strategy av Hawkins, Mothersbaugh och Best. Äldre och nyare utgåvor fungerar också.)
* Obligatorisk
Kursplan
- Kursplan giltig från och med höstterminen 2020
- Kursplan giltig från och med höstterminen 2019
- Kursplan giltig från och med höstterminen 2018
- Kursplan giltig från och med höstterminen 2017
- Kursplan giltig från och med vårterminen 2016
- Kursplan giltig från och med höstterminen 2013
- Kursplan giltig från och med vårterminen 2013
- Kursplan giltig från och med vårterminen 2011
- Kursplan giltig från och med höstterminen 2009
- Kursplan giltig från och med höstterminen 2007