Markets and Organisations
15 credits
Reading list, Bachelor's level, 2FE014
A revised version of the reading list is available.
Main group 1
- Axelsson, Björn; Agndal, Henrik d 1972-, Professionell marknadsföring, 2., [uppdaterade] uppl., Lund, Studentlitteratur, 2005Compulsory
- Bruzelius, Lars H.; Skärvad, Per-Hugo, Integrerad organisationslära, 9., helt rev. uppl., Lund, Studentlitteratur, 2004Compulsory
- Företag och marknad: samarbete och konkurrens. Praktikfall och övningar, 3., [rev.] uppl., Lund, Studentlitteratur, 2007Compulsory
Main group 2
- Strömquist, Siv, Uppsatshandboken: råd och regler för utformningen av examensarbeten och vetenskapliga uppsatser, 4. uppl., Uppsala, Hallgren & Fallgren, 2006
- Forssell, Anders; Ivarsson Westerberg, Anders, Organisation från grunden, 1. uppl., Malmö, Liber, 2007
* Compulsory
Syllabus
- Syllabus valid from Autumn 2024
- Syllabus valid from Autumn 2023
- Syllabus valid from Autumn 2022
- Syllabus valid from Autumn 2021
- Syllabus valid from Autumn 2020
- Syllabus valid from Autumn 2018
- Syllabus valid from Autumn 2017
- Syllabus valid from Autumn 2016
- Syllabus valid from Autumn 2013
- Syllabus valid from Autumn 2011
- Syllabus valid from Spring 2011
- Syllabus valid from Spring 2009
- Syllabus valid from Autumn 2008
- Syllabus valid from Autumn 2007