Marketing and Organisation I
15 credits
Reading list, Bachelor's level, 2FE150
A revised version of the reading list is available.
Main group 1
- Artikelsamling och/eller material utlagt på kursens webbplats.
- Chang, Leslie T., Factory girls: voices from the heart of modern China, Paperback, New York, MacMillan, 2009
- Dicken, Peter, Global shift: mapping the changing contours of the world economy, 5. ed., 2007
- Forssell, Anders; Ivarsson Westerberg, A., Organisation från grunden, Liber, 2007
- Hultén, Pernilla; Hultman, Jens; Eriksson, Lars Torsten, Kritiskt tänkande, 1. uppl., Malmö, Liber, 2007
- Parment, Anders, Marknadsföring: kort och gott, 1. uppl., Malmö, Liber, 2008
- Rivoli, Pietra, The travels of a t-shirt in the global economy: an economist examines the markets, power, and politics of world trade, 2. uppl., Hoboken, N.J., John Wiley & Sons, cop. 2009
- Strömquist, Siv, Uppsatshandboken: råd och regler för utformningen av examensarbeten och vetenskapliga uppsatser, 4. uppl., Uppsala, Hallgren & Fallgren, 2006
- Wong, Ola, När tusen eldar slickar himlen: Kinas väg till framtiden, [Ny utg.], Stockholm, Ordfront, 2008