Gör ditt examensarbete hos SweDelivers industripartners

SweDeliver erbjuder studenter möjligheten att utföra sitt examensarbete om 30 eller 45 hp hos en av våra industripartners. Välkommen med din ansökan nu eller kontakta oss för mer information.

(Bild borttagen) Studenter välkomnas att göra sitt examensarbete hos SweDelivers industripartners

SweDeliver är ett tvärvetenskapligt samarbete mellan akademi och industri i syfte att överkomma de utmaningar som omger läkemedelstillförsel. Uppsala universitets Farmaceutiska fakultet är centrets akademiska nav med 16 industripartners som tillför expertis, forskningsinfrastrukturer och industriella perspektiv och behov inom våra forskningsområden.

SweDeliver erbjuder nu studenter att utföra sitt examensarbete hos någon av kompetenscentrets industripartners. Arbetet ger dig möjlighet att uppleva forskning vid frontlinjen inom läkemedelstillförsel i toppmoderna miljöer.

DIN ANSÖKAN SKA INNEHÅLLA

• CV och Betyg
  • Ett personligt brev där du beskriver det ämne du är intresserad av att göra ditt arbete inom.
  • Dina tre förstahandsval bland våra industripartners (Länk borttagen) där du vill göra ditt examensarbete med en motivering till dina val

Skicka din ansökan till Pernilla.larsson@farmaci.uu.se och ange ämne: SweDeliver examensarbete.

MER INFORMATION

FAKTA

• SweDeliver är ett nationellt kompetenscentrum som utför forskning om parenteral, oral och pulmonär läkemedelstillförsel.

(Bild borttagen) Christel Bergström, Centrumledare
SweDeliver, Uppsala universitet