Christopher Medlin
Associerad forskare vid Företagsekonomiska institutionen; Gäster och övrigt verksamma
- Besöksadress:
- Ekonomikum
Kyrkogårdsgatan 10, ingång C
751 20 UPPSALA - Postadress:
- Box 513
751 20 UPPSALA
- Akademiska meriter:
- PhD
Nyckelord
- industrial networks
- temporality
Publikationer
Urval av publikationer
Ingår i Industrial Marketing Management, s. 627-638, 2020
Introduction to the special issue on "Process thinking in dynamic business networks"
Ingår i Industrial Marketing Management, s. 621-626, 2020
A radical constructivist approach to boundaries in business network research
Ingår i Industrial Marketing Management, s. 510-520, 2020
Senaste publikationer
Coopetition: Stepping in and out of contextual spaces
Ingår i Industrial Marketing Management, s. 221-235, 2025
- DOI för Coopetition: Stepping in and out of contextual spaces
- Ladda ner fulltext (pdf) av Coopetition: Stepping in and out of contextual spaces
Adapting in business relationships A dialogical human approach
Ingår i Individuals in B2B Marketing, s. 87-109, Routledge, 2024
The parallax nature of studying business markets, relationships and networks
Ingår i Industrial Marketing Management, 2023
Towards process research: Presuppositions and the vine metaphor
Ingår i Industrial Marketing Management, s. 71-82, 2022
Ingår i Industrial Marketing Management, s. 627-638, 2020
Alla publikationer
Artiklar i tidskrift
Coopetition: Stepping in and out of contextual spaces
Ingår i Industrial Marketing Management, s. 221-235, 2025
- DOI för Coopetition: Stepping in and out of contextual spaces
- Ladda ner fulltext (pdf) av Coopetition: Stepping in and out of contextual spaces
The parallax nature of studying business markets, relationships and networks
Ingår i Industrial Marketing Management, 2023
Towards process research: Presuppositions and the vine metaphor
Ingår i Industrial Marketing Management, s. 71-82, 2022
Ingår i Industrial Marketing Management, s. 627-638, 2020
Introduction to the special issue on "Process thinking in dynamic business networks"
Ingår i Industrial Marketing Management, s. 621-626, 2020
A radical constructivist approach to boundaries in business network research
Ingår i Industrial Marketing Management, s. 510-520, 2020
Kapitel i böcker, delar av antologi
Adapting in business relationships A dialogical human approach
Ingår i Individuals in B2B Marketing, s. 87-109, Routledge, 2024