Tidskrift för ABM | Volym 4, Nummer 1

Förord

Amalia Juneström, Förord, s. 1-3.

Artiklar

Fredrik Hanell, Teacher Students' Digital Daily Lives: Information Literacy at a Pre-School Teacher Education - A summary. s. 4-8.

Lisa Olsson Dahlquist, Popular education for participation. A study of the public libary's democratic role in a digital society, s. 9-14.

Reseberättelse

Caroline Wänlund, Samernas bibliotek i Jokkmokk, s. 15-22.

Annika Stengard och Matilda Granberg, BOBCATSSS 2019, s. 23-27.

Sebastian Cöllen, Stammbücher - Textualität und Sprachen. Från en stambokskonferens i Tübingen. s. 37.

 

Redaktionskommittén för volym 4 nummer 1 bestod av Ina-Maria Jansson, Amalia Juneström, Ulrika Kjellman och Isto Huvila. Ansvarig utgivare Åse Hedemark.

FÖLJ UPPSALA UNIVERSITET PÅ

Uppsala universitet på facebook
Uppsala universitet på Instagram
Uppsala universitet på Youtube
Uppsala universitet på Linkedin