Swinging Christmas - en Werre julkonsert

• Webbsida
  • Arrangör: Musicum, Uppsala universitet
  • Kontaktperson: Rebecca Måwe

Uppsala University Jazz Orchestra bjuder på den sista julkonserten med konstnärlige ledaren Ulf Johansson Werre i spetsen. Vi kommer att få höra ett panorama av orkesterns julklassiker, många i Ulfs arrangemang. Medverkar gör även UUJO:s vokalister ”The Universals” samt celebra gäster.

Missionskyrkan, kl. 19.00-ca. 20.30

Fri entré, men biljett krävs. Hämtas ut på Uppsala Studentkår eller Servicecenter Segerstedthuset. Biljettsläpp 9 november, kl. 12.30. Ev. resterande biljetter delas ut i Missionskyrkans entré, kl. 18.00-18.45 på konsertdagen. Mer info: www.uujo.uu.se

Uppdatering 2023-11-23: Biljetterna tog snabbt slut och det är nu FULLSATT till konserten den 9 december. Det finns dock en chans att få avbokade/återlämnade biljetter om man kommer kl. 18.00 till Missionskyrkans entré på konsertdagen.