Dags för Entreprenörsdagen 2007

Bildtext

Christer Gardell, grundare av Cevian Capital, är en av flera välkända talare under Entreprenörsdagen som hålls i Eknomikum, tisdagen den 15 maj. Alla studenter inom hela universitetet välkomnas att ta del av programmet.

Entreprenörsdagen 2007 samlar en elit av Sveriges mest framstående och välkända entreprenörer tiill Uppsala universitet.
Medverkar gör Christer Gardell, grundare av Cevian Capital, Sven Hagströmer, grundare av H&Q Bank, Avanza, Karin Söderlind, grundare av modeföretaget Dagmar samt Oskar Hörnell, grundare av Ongame.
Det utlovas en fartfylld resa i entreprenörskapets tecken. Talarna kommer att inspirera publiken bland annat genom att berätta om sina ”företagsresor” och vad som krävs för att lyckas som entreprenör.
Moderator är TV:s ekonomijournalist Rafaela Lindeberg.

Bakom evenemanget står Entrepreneurs Academy vid Uppsala universitet och Anders Walls stiftelse.

Tid: 15 maj kl 13-15.30
Plats: Hörsal 4, Ekonomikum