Magisterprogram i social analys av ekonomi och organisation – Kulturgeografi
60 hp
Studieplan, SSA2N, KULT
- Kod
- SSA2N
- Inriktningskod
- KULT
- Fastställd av
- Samhällsvetenskapliga fakultetsnämnden, 26 mars 2015
- Diarienummer
- SAMFAK 2014/96 Doss 3:2:1
Termin 1
- Introduktion, 7,5 hp (2SC128)Obligatorisk Huvudområde(n) med fördjupning: Ekonomisk historia A1N, Företagsekonomi A1N, Kulturgeografi A1N, Sociologi A1N
- Ekonomisk historia, 7,5 hp (2EH418)Obligatorisk Huvudområde(n) med fördjupning: Ekonomisk historia A1N
- Organisationsteori, 7,5 hp (2FE898)Obligatorisk Huvudområde(n) med fördjupning: Företagsekonomi A1N
- Ekonomisk geografi: lokal innovationsmiljö och industriell konkurrenskraft, 7,5 hp (2KU503)Obligatorisk Huvudområde(n) med fördjupning: Kulturgeografi A1N
Termin 2
- Introduktion till ekonomisk sociologi, 7,5 hp (2SC112)Obligatorisk Huvudområde(n) med fördjupning: Sociologi A1N
- Läskurs i ekonomisk geografi, 7,5 hp (2KU085)Obligatorisk Huvudområde(n) med fördjupning: Kulturgeografi A1N
- Magisteruppsats i kulturgeografi (SAEO), 15 hp (2KU086)Obligatorisk Huvudområde(n) med fördjupning: Kulturgeografi A1E
* Obligatorisk