Introduktion till marknadsföring och organisering
15 hp
Litteraturlista, Grundnivå, 2FE158
Huvudgrupp 1
Kommentar
Förutom nedanstående kurslitteratur används även relevanta forskningsartiklar, fallbeskrivningar och annat material som hålls tillgängligt via kursens webbplats eller Uppsala universitetsbiblioteks databaser
- Brunsson, Karin; Brunsson, Nils, Beslut, 1. uppl., Stockholm, Liber, 2014Obligatorisk
- Engwall, Lars, Fenomenet företagsekonomi - En introduktion till ämnet, Studentlitteratur AB, 2020Obligatorisk
- Forssell, Anders; Ivarsson Westerberg, A., Organisation från grunden, Liber, 2007Obligatorisk
- Kotler, Philip; Armstrong, Gary; Parment, Anders, Marknadsföring: teori och tillämpningar, Tredje upplagan, Harlow, Essex, Pearson Education, [2022]Obligatorisk
- Relevanta artiklar, praktikfall och annan litteratur föreslagen och tillhandahållen av kurskollegiet, Företagsekonomiska institutionenObligatorisk
* Obligatorisk