Masterprogram i management, kommunikation och IT
120 hp
Studieplan, SMK2M
Det finns en senare version av studieplanen.
- Kod
- SMK2M
- Fastställd av
- Institutionen för informatik och media, 15 februari 2012
Termin 1
- Introduktion till management, kommunikation och IT, 15 hp (2IS016) Huvudområde(n) med fördjupning: Företagsekonomi A1N, Informationssystem A1N, Medie- och kommunikationsvetenskap A1N, Människa-datorinteraktion A1N
- Informationssystem och management, 15 hp (2IS017) Huvudområde(n) med fördjupning: Företagsekonomi A1N, Informationssystem A1N
Termin 2
- IT och strategi, 15 hp (2IS018) Huvudområde(n) med fördjupning: Företagsekonomi A1F, Informationssystem A1F
- Corporate communication, 15 hp (2IS019) Huvudområde(n) med fördjupning: Företagsekonomi A1F, Informationssystem A1F, Medie- och kommunikationsvetenskap A1F, Människa-datorinteraktion A1F
Termin 3
- Användbarhet och e-tjänster, 15 hp (2IS020) Huvudområde(n) med fördjupning: Företagsekonomi A1N, Informationssystem A1N, Människa-datorinteraktion A1N
- Business Intelligence och informationsanalys, 15 hp (2IS021) Huvudområde(n) med fördjupning: Företagsekonomi A1N, Informationssystem A1N
Termin 4
Masteruppsats 30 hp