Beställ egen vald IT-utrustning

Har du speciella behov eller önskar beställa specifik utrustning som inte representeras i listan över rekommenderad IT-utrustning, följ då instruktionen nedan för att initiera din beställning. Du kan bli kontaktad för att diskutera alternativ och anpassning innan beställning genomförs.

  1. Ta fram en egen lista på IT-utrustning du önskar beställa. Utrustningen finns i universitetets e-handelssystem Proceedo. Om du inte själv har tillgång till Proceedo, kan du rådgöra med inköpskoordinatorn på din institution/avdelning.
  2. Kontakta prefekt eller motsvarande ekonomiskt ansvarig för godkännande.
  3. Fyll i beställningsformuläret nedan.

Notera

Val av IT-utrustning utöver vad som rekommenderas kan innebära extra kostnader för installation och support.

Just nu har vi fördröjda leveranstider av IT-utrustning. Vi arbetar så fort vi kan för att leverera din beställning.

Beställningsformulär egen vald IT-utrustning




t.ex 740105000



I formuläret ska du fylla i följande uppgifter:


Ledtext i formuläretVad du ska fylla i
Beställningen avser (anställd)Namn på nyanställd
Avdelning, institution eller motsvarandeAvdelning, institution eller motsvarande
Projektnummer

För debitering av beställningen. Ange, institutionens, avdelningens eller motsvarande projektnummer i Raindance.

Vet du inte vilkent nummer du ska använda kan du fråga din chef eller kontakta ditt lokala ekonomistöd.

Chef som godkänner beställningNamn på godkännande chef
IT-utrustningProduktnamn/Modell och tillverkarens artikelnummer på varje produkt du önskar beställa.
KommentarerEventuella kommentarer kring din beställning, t ex Raindanceprojekt eller önskat leveransdatum

FÖLJ UPPSALA UNIVERSITET PÅ

Uppsala universitet på facebook
Uppsala universitet på Instagram
Uppsala universitet på Youtube
Uppsala universitet på Linkedin