Beställ egen vald IT-utrustning

Har du speciella behov eller önskar beställa specifik utrustning som inte representeras i listan över rekommenderad IT-utrustning, följ då instruktionen nedan för att initiera din beställning. Du kan bli kontaktad för att diskutera alternativ och anpassning innan beställning genomförs.

1. Ta fram en egen lista på IT-utrustning du önskar beställa. (Information finns bland annat på Produktwebben.)
  2. Kontakta prefekt eller motsvarande ekonomiskt ansvarig för godkännande.
  3. Fyll i beställningsformuläret nedan.

Notera

Val av IT-utrustning utöver vad som rekommenderas kan innebära extra kostnader för installation och support.

Beställningsformulär egen vald IT-utrustning

I formuläret ska du fylla i följande uppgifter:

Ledtext i formuläretVad du ska fylla i
Beställningen avser (anställd)Namn på nyanställd
Avdelning, institution eller motsvarandeAvdelning, institution eller motsvarande
KostnadsställeKod för kostnadsställe
Chef som godkänner beställningNamn på godkännande chef
IT-utrustningProduktnamn/Modell och tillverkarens artikelnummer på varje produkt du önskar beställa.
KommentarerEventuella kommentarer kring din beställning, t ex Raindanceprojekt eller önskat leveransdatum