Beställ egen vald IT-utrustning
Har du speciella behov eller önskar beställa specifik utrustning som inte representeras i listan över rekommenderad IT-utrustning, följ då instruktionen nedan för att initiera din beställning. Du kan bli kontaktad för att diskutera alternativ och anpassning innan beställning genomförs.
- Ta fram en egen lista på IT-utrustning du önskar beställa. Utrustningen finns i universitetets e-handelssystem Proceedo. Om du inte själv har tillgång till Proceedo, kan du rådgöra med inköpskoordinatorn på din institution/avdelning.
- Kontakta prefekt eller motsvarande ekonomiskt ansvarig för godkännande.
- Fyll i beställningsformuläret nedan.
Notera
Val av IT-utrustning utöver vad som rekommenderas kan innebära extra kostnader för installation och support.
Just nu har vi fördröjda leveranstider av IT-utrustning. Vi arbetar så fort vi kan för att leverera din beställning.
Beställningsformulär egen vald IT-utrustning
Hjälp att fylla i formulär
I formuläret ska du fylla i följande uppgifter:
Ledtext i formuläret | Vad du ska fylla i |
---|---|
Beställningen avser (anställd) | Namn på nyanställd |
Avdelning, institution eller motsvarande | Avdelning, institution eller motsvarande |
Projektnummer | För debitering av beställningen. Ange, institutionens, avdelningens eller motsvarande projektnummer i Raindance. Vet du inte vilkent nummer du ska använda kan du fråga din chef eller kontakta ditt lokala ekonomistöd. |
Chef som godkänner beställning | Namn på godkännande chef |
IT-utrustning | Produktnamn/Modell och tillverkarens artikelnummer på varje produkt du önskar beställa. |
Kommentarer | Eventuella kommentarer kring din beställning, t ex Raindanceprojekt eller önskat leveransdatum |