Beställa material och köpa konsulttjänster
Kommunikationsbyråer
Uppsala universitet har upphandlat en mängd konsulttjänster inom kommunikationsområdet som kan avropas av samtliga institutioner/motsvarande. Ramavtalen omfattar för närvarande tryck, foto, film, undertextning, streaming, ljud och ljus, frilansjournalistik, kommunikationsbyråtjänster, förmedling av annonser i externa digitala och pappersburna kanaler, konferensartiklar, profilartiklar och enklare originalproduktion för tryckta och digitala medier.
Avtalsvillkor, prisinformation och kontaktuppgifter till upphandlade leverantörer finns i Avtalsdatabasen. Postrar, vepor, visitkort,”roll-ups” med mera beställer du i Produktwebben.
Obs! Du måste vara inloggad i UUs gemensamma webbinloggning (med VPN om du arbetar hemma) för att kunna nå Avtalsdatabasen och Produktwebben.
Har du frågor om Avtalsdatabasen och Produktwebben, kontakta upphandling@uu.se.
Visitkort
Visitkorten finns som enkelsidiga på svenska eller som dubbelsidiga med både svenska och engelska.
Beställ visitkort via Produktwebben (välj sedan Externa webbutiker - Produkter och tjänster - Trycksaker och expomaterial).
Konferensmaterial
Beställ konferensmaterial, visitkort och övrigt så kallat expomaterial (vepor m.m.) via produktwebben.
Profilprodukter
Med profilprodukter avses kläder och presentartiklar med universitetets logotyp. Profilprodukterna är ett led i marknadsföringen av Uppsala universitet och ska följa universitetets visuella riktlinjer.
All produktion av Uppsala universitets profilprodukter hanteras av Museum Gustavianum.
Kontaktperson: Cecilia Ödman.
Avhandlingsproduktion
För information om utformning och publicering av avhandlingar, kontakta universitetsbiblioteket.
Beställ tidskrifter och broschyrer
Uppsala universitet tillhandahåller ett flertal tidskrifter och broschyrer, till exempel årsredovisningar, Uppsala universitets magasin, Mål och strategier, Utvecklingsplan 2050 med mera.
Du kan ladda ner och beställa trycksaker från fastighetsservice, Segerstedthuset via ett formulär.